در ادامه مطالب آرچیکان این بار با ۱۰ نکته کاربردی دکوراسیون پذیرایی و حال در خدمت شما همراهان هستیم که رعایت نکات این مطلب تغییر بزرگی در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن ایجاد خواهد کرد .

روزانه اتفاقات زیادی در یک اتاق نشیمن می گذرد که می توان به مواردی همچون مکالمه ، استراحت ، سرگرمی ، چرت زدن بعد از ظهر اشاره کرد.

و نیز به اندازه فعالیتهای انجام شده ، روشهای طراحی و تزئین اتاق نشیمن وجود دارد.

مواردی که در این مطلب اشاره می کنیم شامل : ایده هایی برای پالت های رنگی روشن ، چیدمان مبلمان دنج در زوایای مختلف ، مبل های راحتی و شومینه های مد روز به عنوان کانون توجه .

دکوراسیون پذیرایی و حال

۱- تنظیم فرم و رنگ در فضا

این اتاق نشیمن درست در ورودی ساختمان قرار دارد ، بنابراین طراح داخلی برای ایجاد یک احساس اولیه موارد خوبی را در این دکوراسیون پذیرایی و حال نظر گرفته.

او از انحناهای زیادی برای نرم کردن خطوط معمولی و صاف در فضا استفاده کرده مانند مبلمان ، میز جلو مبلی و یا چراغ های ایستاده اشاره کرد و همچنین انتخاب رنگهای جسورانه با عث تقویت انرژی در فضا شده است.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۲- رعایت مقیاس در فضا

این دکوراسیون پذیرایی و حال وسیع با ارتفاع بلند با افزودن یک لوستر آهنی بزرگ مشکی و تخته سنگ های مرمر بزرگ بر روی شومینه ، فضای بهتری را در دید افراد ایجاد می کند.

وسایل حصیری بافته شده و پارکت لمینت کف با رنگ چوب در مقابل رنگ خنثی دیوارها ، لطافت و گرمای خاصی را به فضا اضافه کرده و تعادل را در طرح ایجاد می کند .

دکوراسیون پذیرایی و حال

۳- استفاده از ترکیب رنگ سبز در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

در تصویر بالا طراح در لایه های مختلف از رنگ سبز استفاده کرده که شامل مبلمان سبز زمردی و استفاده از گیاهان آپارتمانی خاص.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۴- ترکیب سبک روستیک و مدرن

روستیک سبکی است که در آن به سادگی و روستایی بودن اهمیت داده می شود در طرح تصویر بالا به شکل جسورانه ای از المانهای طراحی مدرن در کنار سبک روستیک استفاده شده است.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۵- کاناپه های سرتاسری بزرگ

استفاده از این شیوه در دکوراسیون پذیرایی و حال با فضای بزرگ و باز امکان پذیر است.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۶- ایجاد طرح های متفکرانه دکوراسیون پذیرایی و حال

استفاده از فضای توکار در کناره های شومینه به عنوان فضای ذخیره و طاقچه لوازم دکوری یک ایده حساب شده برای تنوع در این دکوراسیون پذیرایی و حال محسوب می شود به خصوص با رنگ بندی متفاوت در مقابل دیوارهای سفید.

 دو صندلی چرمی قهوه ای ، یک مبل کاناپه خاکستری و یک میز ترکیب فلز سیاه و چوب ، این سبک طراحی را همراهی می کند.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۷- الهام از چشم انداز طبیعی در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن تصویر بالا از چشم اندازهای تماشایی کوهستان و رنگ های طبیعی و بافت موجود الهام گرفته است.

معماری داخلی

۸- جدا کننده های داخلی

راه های متفاوتی برای تقسیم بندی و جداسازی فضاهای داخلی وجود دارد اگر تمایل دارید ارتباط بصری فضاها همچنان برقرار باشد از ایده تصویر بالا الهام بگیرید.

در این ایده از یک جداکننده فلزی با نقش برگ و ساقه گیاهان در بین دو فضا استفاده شده است.

معماری داخلی

۹- لوازم دکوری رنگارنگ

رنگ های شاد چهره خاصی به فضای دکوراسیون پذیرایی و حال می بخشد شما می توانید از تابلو و تصاویر هنری یا خانوادگی در ایجاد این رنگ ها استفاده کنید.

معماری داخلی

۱۰- ایجاد تعادل در ابعاد فضای دکوراسیون پذیرایی و حال

در طرح بالا با باز کردن راه پله با جداره شیشه شفاف ، افزودن یک مبل با قطعات پیوسته و ایجاد سقف با چراغهای بزرگ کروی  تناسب خوبی بین طول به عرض فضا ایجاد شده با این کار باریک بودن فضا کم تر نمایان می شود .

موارد متنوع دیگری مانند ۲۵ مدل میز کنسول مدرن جدید و خاص برای دکوراسیون داخلی منزل  ، ۸ نکته مهم که در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن باید در نظر بگیریم و یا مواردی همچون ۸ راه کار مهم که دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ شما را متحول می کند ، دکوراسیون اتاق نشیمن ،۵ مورد نحوه تزئین آن و موارد دیگر در دسته بندی مطالب لوازم دکوراسیون داخلی سایت آرچیکان منتشر شده است.

همچنین نوار جستجوی موجود در سایت این امکان را به کاربران می دهد که به جزئیات مورد نظر دسترسی آسان تری داشته باشند.

آرچیکان را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

adv_baner adv_baner adv_baner

شما هم دیدگاه خود را بیان کنید :

پر کردن موارد ستاره دار الزامی می باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد .


نظرات تایپ شده به زبان انگلیسی یا اصطلاحا ” فینگیلیش ” بعضا منتشر نخواهند شد .

مدیریت سایت در انتشار و یا عدم انتشار نظرات مختار است .